معرفی 5 پاوربانک پرفروش در دیجی کالا

معرفی 5 پاوربانک پرفروش در دیجی کالا، در این مطلب به معرفی پنج پاوربانک پرفروش در دیجی کالا خواهیم پرداخت که می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شارژ دستگاه‌های مختلف شما باشند. این پاوربانک‌ها شامل مدل‌های مختلف از برندهای معتبری مانند گرین لاین، ای دیتا و شیائومی می‌باشند. 

 

معرفی 5 پاوربانک پرفروش در دیجی کالا

 

1-پاوربانک گرین لاین مدل Monaco MagSafe 20w ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت:

 

در این مطلب، مشخصات فنی یک پاوربانک بسیار کارآمد و پرکاربرد را برای شما معرفی خواهیم کرد. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع 20 وات، ایده‌آل برای استفاده روزانه و مسافرت است. همچنین این مدل دارای قابلیت MagSafe برای استفاده با آیفون‌های جدید می‌باشد.

مشخصات فنی این پاوربانک عبارتند از:

- نوع باتری: لیتیوم پلیمری
- ورودی و خروجی: ۵V/۳A-۹V/۲.۲۵A-۱۲V/۱.۵A (Type C)، ۴.۵V/۵A-۵V/۴.۵-۵V/۳A-۹V/۲A-۱۲V/۱.۵A (USB)
- خروجی بی سیم: ۵W/۷.۵W/۱۰W/۱۵W
- شارژ بی سیم MagSafe با جاذبه مغناطیسی مخصوص آیفون ۱۲ به بالا
- صفحه نمایش ال سی دی
- کابل تایپ C متصل
- توان خروجی ۱۵ وات
- پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD و QC

معرفی 5 پاوربانک پرفروش در دیجی کالا

این پاوربانک با ویژگی‌های منحصر به فرد و توانایی‌های بسیار بالا، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شارژ دستگاه‌های همراه شما باشد. برای خرید این پاوربانک و استفاده از آن در مواقع نیاز، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی مراجعه کنید.

 

خرید پرفروش ترین پاوربانک دیجی کالا " پاور بانک مگ سیف ظرفیت 20000 میلی آمپر گرین لاین"

 

2-پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت:

 

 این پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا، قابلیت شارژ سریع و دو پورت USB، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم می‌کند.
پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD یک محصول کاربردی با جنس و کیفیت عالی است که با انواع تلفن‌های همراه، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، و دستگاه‌های دیگر، سازگاری دارد. این پاوربانک با سه درگاه خروجی، امکان شارژ سه دستگاه به طور همزمان را برای شما فراهم می‌سازد.


با پاوربانک‌های مدرن مانند ای دیتا P20000QCD دیگر نیازی به پریز برق برای شارژ کردن دستگاه‌های خود ندارید. این پاوربانک با ابعاد جمع و جور و وزن کم، به راحتی قابل حمل است و همه جا همراه شماست. با تهیه کابل‌های مناسب میکرو یا تایپ سی، می‌توانید دستگاه‌های خود را هر زمان که نیاز دارید شارژ کنید.
برند ای دیتا یکی از برندهای پرطرفدار و معتبر در زمینه تولید محصولات دیجیتال است.

پاوربانک ADATA P20000QCD با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت از محصولات با کیفیت و عالی این برند محسوب می‌شود.

 

معرفی 5 پاوربانک پرفروش در دیجی کالا


مشخصات فنی این پاوربانک شامل وزن معمولی بین 200 تا 400 گرم، نمایشگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری، ظرفیت اسمی 20000 میلی آمپر ساعت و سه درگاه خروجی برای شارژ دستگاه‌های شما می‌باشد.
به طور کلی، پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD یک انتخاب عالی برای شارژ دستگاه‌های خود به صورت همزمان و در هر زمان و مکانی است. برای خرید این پاوربانک می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی مراجعه کنید و از قابلیت‌های منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

 

3. پاوربانک گرین لاین مدل Transparent Pro ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت: 

 

 این پاوربانک با طراحی شفاف و قابل مشاهده سطح شارژ باقی‌مانده، یک گزینه عالی برای شارژ دستگاه‌های خود به صورت زیبا و موثر است.
پاوربانک شفاف پرو گرین لاین مدل Transparent Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، با طراحی خلاقانه و شفاف، امکان مشاهده مدار و چیپ‌های داخلی را برای شما فراهم می‌کند. این پاوربانک دارای 7 خروجی و 2 ورودی است و دو کابل یکپارچه متصل به بدنه آن، شما را از حمل کابل‌های شارژ اضافی خلاص می‌کند.

این محصول دارای دو پورت خروجی USB با توان 22.5 وات و یک پورت Type-C با توان 20 وات می‌باشد و از قابلیت شارژ سریع QC و PD پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه این پاوربانک از مواد درجه یک پلاستیک PC و ABS ساخته شده است که بسیار مقاوم و ضد ضربه است. همچنین، دارای نشانگر LED بر روی بدنه است که میزان درصد شارژ باتری را نمایش می‌دهد.
پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی گرین لاین مدل Transparent Pro از قابلیت شارژ ایمن پشتیبانی می‌کند و از دستگاه‌ها در برابر افزایش دما، اضافه ولتاژ و اتصال کوتاه محافظت می‌کند. این محصول با تمامی دستگاه‌ها سازگار است و وزن آن در حدود 240 گرم می‌باشد.
اگر به دنبال یک پاوربانک با سرعت شارژ بالا و ظاهر زیبا هستید، پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی گرین لاین مدل Transparent Pro یک گزینه عالی برای استفاده در مسافرت یا فضای باز می‌باشد.
مشخصات فنی این پاوربانک شامل نوع باتری لیتیوم پلیمری، ابعاد 134x68.8x29.6 میلی‌متر، 2 پورت خروجی USB و 1 پورت خروجی Type-C، 4 عدد کابل سرخود تایپ سی، یو اس بی، میکرو و لایتنینگ، کلاس وزنی معمولی 200 تا 400 گرم، و نحوه نمایش میزان شارژ باتری از طریق صفحه نمایش LCD است.

 

4. پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB:

 

در این مطلب، محصول پاور بانک Redmi شیائومی مدل PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و کابل تبدیل microUSB مورد بررسی قرار می‌گیرد. این پاور بانک با دو پورت خروجی USB، قابلیت شارژ سریع و شارژ هوشمند، بهترین انتخاب برای استفاده در سفرها، محل کار و خارج از منزل می‌باشد.

ابعاد کوچک و قابل حمل این پاور بانک، امکان حمل آسان در هنگام سفر را فراهم می‌کند. با داشتن دو درگاه MicroUSB و TypeC، این محصول با انواع گجت‌های هوشمند سازگار است و می‌تواند دو دستگاه به طور همزمان شارژ کند.

همچنین، پاور بانک Redmi دارای سیستم محافظتی در برابر مشکلات نظیر نوسانات برق، اتصال کوتاه و تغییرات دما است. با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، این پاور بانک قادر است تمامی انواع گجت‌های هوشمند از جمله دوربین، تبلت، گوشی و اسمارت واچ را در طول روز شارژ کند.

در نهایت، با نمایشگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری و وزن معمولی بین 200 تا 400 گرم، این پاور بانک از نوع باتری لیتیوم یونی برخوردار است و قابلیت شارژ سریع و شارژ تبلت را دارا می‌باشد.

 

5. پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت: 

 

در دنیای پر از فناوری امروزه، استفاده از وسایل الکترونیکی برای بسیاری از افراد جزئی از زندگی روزمره شده است. از دستگاه‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها و دوربین‌های دیجیتال، همه نیاز به یک منبع انرژی قوی و قابل اعتماد دارند. در این متن، می‌خواهیم به معرفی و بررسی یکی از پرفروش‌ترین پاوربانک‌ها با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، یعنی مدل P10000QCD از برند ای دیتا بپردازیم.

این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، ابعاد کوچکی به اندازه 100x50x25 میلی‌متر دارد و وزن سبکی حدود 173 گرم دارد که از آنجایی که در رده کلاس وزنی سبک قرار دارد، برای حمل راحت در کیف یا جیب مناسب است. بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک ساخته شده است که ضمانت می‌دهد که محصول سبک و مقاوم است.
از ویژگی‌های برجسته این پاوربانک می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی‌های Qualcomm QC 3.0، USB PD 3.0، MTK PE1.1، Samsung AFC، HUAWEI SCP & FCP و OPPO VOOC اشاره کرد که این امکان را فراهم می‌کند تا گجت‌های هوشمند شما با سرعت بالا و با بهره‌گیری از شارژرهای سریع، به سرعت شارژ شوند.
این پاوربانک دارای دو پورت USB-A و یک پورت USB-C دو طرفه است که مجموع توان خروجی این پورت‌ها حداکثر 5V/3A می‌باشد. باتری این پاوربانک از نوع لیتیوم یونی است و امکان شارژ همزمان 3 دستگاه را به شما می‌دهد.
نشانگر LED نیز برای نمایش میزان شارژ باتری این پاوربانک وجود دارد که به شما اطلاع می‌دهد که چقدر انرژی باقیمانده در پاوربانک باقی مانده است. در نهایت، ای دیتا با مدل P10000QCD یک پاوربانک قدرتمند، کارآمد و مناسب برای استفاده روزانه را به بازار عرضه کرده است.

 

با توجه به ویژگی‌ها و عملکرد برتر این پاوربانک‌ها، می‌توانید به راحتی یکی از آن‌ها را برای شارژ بهتر و مطمئن دستگاه‌های خود انتخاب کنید. برای خرید این پاوربانک‌ها و مشاهده سایر مدل‌ها، می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی کالا مراجعه کنید.

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش